I VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI
Fenikss karte CLUB F ir personas karte, kuru lojalitātes programmas dalībniekam izsniedz SIA “Alfor” (turpmāk tekstā Fenikss), kas atrodas adresē Mārupe, Plieņciema iela 12, LV-2167, Reģ. Nr. 40003512913.
Lojalitātes programmas karte CLUB F sniedz iespēju lietotājam saņemt lojalitātes programmā paredzētās priekšrocības. Krāt lojalitātes punktus, kas tiek piešķirti kā atlaide par iepriekš veiktajām likmēm, kā arī uzlikt, uzkrāt un izņemt savus spēlei atvēlētos līdzekļus un spēļu laimestus.
CLUB F karti ir iespējams saņemt un izmantot visās FENIKSS spēļu zālēs.
II KARTES SAŅEMŠANAS UN LIETOŠANAS NOTEIKUMI
Lojalitātes kartes noformēšanas brīdī tiek veikta klienta identifikācija un izpēte saskaņā ar Sabiedrības klientu izpētes noteikumiem.
CLUB F kartes lietošanas tiesības tiek nodotas CLUB F lojalitātes programmas lietotājam (turpmāk tektā Kluba biedram).
CLUB F priekšrocības:
- Nodrošina klienta lojalitātes līmeņa uzskaiti, lojalitātes punktu uzskaiti un uzglabāšanu.
- Nodrošina klienta lojalitātes bonusu glabāšanu un pārvietošanu.
- Dod iespējas turēt spēles dalības līdzekļus uz kartes spēles turpināšanai.
- Dod iespēju izmantot atlaidi pirkumiem bārā – bezalkoholiskajiem dzērieniem un uzkodām.
Lai Kluba biedrs varētu izmantot CLUB F kartes priekšrocības, tā ir jānovieto pie spēļu iekārtas kartes lasītāja vai jāuzrāda spēļu zāles darbiniekam.
Lai varētu saņemt atlaidi pirkumiem bārā, CLUB F karte ir jāuzrāda pirms pasūtījuma veikšanas.
CLUB F karti nedrīkst nodot lietošanai citām personām. Lai darbinieki spētu pārliecināties par personas identitāti, var tikt lūgts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.
Ja netiek ievēroti CLUB F kartes lietošanas noteikumi, Fenikss ir tiesības karti un klienta profilu anulēt.
Gadījumā, ja CLUB F karte ir nozaudēta vai nozagta, lūdzam klientu nekavējoties ziņot, rakstot uz e-pastu atbalsts@fenikss.lv vai vēršoties pie klientu apkalpošanas speciālistiem jebkurā FENIKSS spēļu zālē. Nozaudētā vai nozagtā Kluba karte tiek anulēta un tās vietā tiek izsniegta jauna.
Fenikss nenes atbildību par Kluba biedram radītajiem zaudējumiem saistībā ar darbībām, kas tiek veiktas ar nozaudēto vai nozagto CLUB F karti vai ar karti, kas vairs nav Kluba biedra rīcībā.
Ja Kluba biedrs neizpilda CLUB F kartes līmenim nepieciešamās prasības, Fenikss ir tiesības noteikt kartei tādu līmeni un ar to saistītās priekšrocības, kādas var piemērot Kluba biedram atbilstoši tā līmeņa prasībām, kuras Kluba biedrs ir izpildījis.
Kluba biedrs var pieteikt CLUB F anulēšanu jebkurā laikā, iesniedzot rakstveida iesniegumu jebkurā Fenikss spēļu zālē.
Fenikss ir tiesības anulēt CLUB F karti un/vai nopelnītos lojalitātes punktus, ja Kluba biedrs nav izmantojis CLUB F karti 12 mēnešus pēc kārtas, vai ir pārkāpis šos noteikumus, spēļu noteikumus, Azartspēļu un izložu likumu vai citus tiesību aktus.
III FENIKSS CLUB F LĪMEŅI
Lojalitātes programmā ir četri līmeņi. Dalībnieka līmenis ir atkarīgs no veiktā kopējā apgrozījuma kombinācijā ar apmeklējuma skaitu. Apmeklējuma skaitam nav laika ierobežojumu.
Līmeņa maiņas izskatīšana notiek pēc katras apmeklējuma reizes. Par apmeklējuma reizi tiek uzskatīts 24h laika periods no plkst. 8:00 līdz nākamās dienas plkst.8:00.
Lojalitātes programmā nākamais līmenis saniedzams pakāpeniski. Tas nozīmē, ka no Bronzas līmeņa ir iespējams saniegt Sudraba līmenis, no Sudraba – Zelta un tikai no Zelta var sasniegt Platīna līmeni un pretēji, ja netiek izpildīti līmeņu paaugstināšanas noteikumi.
Līmeņa paaugstināšanas noteikumi: ↑
Līmeņi | Kopējais apgrozījums € ↑ | Apmeklējumi ↑ |
Bronza | 0 | 0 |
Bronza -> Sudrabs | ≥ 10 000 | 5 |
Sudrabs -> Zelts | ≥ 12 000 | 1 |
Zelts -> Platīns | ≥ 40 000 | 1 |
Piemēri: Bronzas klientam, sasniedzot 5 apmeklējuma reizēs kopējo apgrozījumu vismaz 10 000 €, nākamajā apmeklējuma reizē automātiski tiek piešķirts Sudraba līmenis. Savukārt, ja Sudraba klients 1 apmeklējuma reizē veic kopējo apgrozījumu 12 000 €, viņš nākamajā apmeklējuma reizē automātiski pāriet uz zelta līmeni.
Līmeņa pazemināšanās noteikumi: ↓
Līmeņi | Kopējais apgrozījums € ↓ | Apmeklējumi ↓ |
Bronza | 0 | 0 |
Sudrabs -> Bronza | < 8 000 | 5 |
Zelts -> Sudrabs | < 20 000 | 3 |
Platīns -> Zelts | < 60 000 | 3 |
Piemērs: Ja Sudraba klients 5 apmeklējuma reizēs nav sasniedzis kopējo apgrozījumu 8 000 €, viņš nākamajā apmeklējuma reizē automātiski tiek pazemināts uz Bronzas līmeni.
IV CLUB F KARTES LOJALITĀTES PUNKTU UZKRĀŠANA UN IZMANTOŠANA
Lai pelnītu lojalitātes punktus, CLUB F karte ir jāreģistrē pie spēļu iekārtas karšu lasītāja, uzsākot spēli.
Punktu krāšanas kurss visiem līmeņiem ir vienāds: 4€ = 1 punkts.
Punktu izmantošanai ir atšķirīgi kursi – jo augtāks līmenis, jo dārgāki punkti.
Līmenis | 1 punkta vērtība | 100 punktu vērtība |
Bronza | 0,01 € | 1 € |
Sudrabs | 0,02 € | 2 € |
Zelts | 0,03 € | 3 € |
Platīns | 0,04 € | 4 € |
Piemērs: Ja Bronzas klientam ir uzkrāti 300 punkti, viņš tos var apmainīt pret promo kredītu par 3 eiro spēlei. Sudraba klients 300 punktus var apmainīt pret 6 eiro spēlei. Zelta klients 300 punktus var apmainīt pret 9 eiro spēlei. Platīna klients 300 punktus var apmainīt pret 12 eiro spēlei.
Punktu izmantošana:
Klients apmainītos punktus var izmantot tikai spēlei.
Punktus var apmainīt sākot no 1 punkta.
Apmainot lojalitātes punktus tie pieskaitās pie promo kredīta – spēles dalības līdzekļiem, kuri tiek piešķirti lojalitātes kampaņu ietvaros, un ir izmantojami vispārīgajos noteikumos noteiktajā kārtībā.
Promo kredītu var uzlikt uz spēles kredīta, lai varētu uzsākt spēli.
Ja apmainītie lojalitātes punkti, kas uzskaitīti uz promo kredīta, netiek iztērēti, tie uzglabājas pie promo kredīta.
Punktu uzglabāšanas ilgums ir 12 mēneši.
Nopelnītie lojalitātes punkti var tikt izmantoti spēles turpināšanai jebkurā Fenikss spēļu zālē.
Fenikss patur tiesības pārskatīt lojalitātes punktu uzskaiti CLUB F kartē sistēmas kļūdas, jebkādu citu kļūdu vai krāpšanas gadījumā.
Informāciju par lojalitātes punktu atlikumu var saņemt visās Fenikss spēļu zālēs, jautājot tās darbiniekam, vai reģistrējot CLUB F karti pie spēļu iekārtas.
Lojalitātes punkti tiek piešķirti Kluba biedram un tos nevar ziedot, pārdot vai citādi nodot trešām personām.
V CITAS FENIKSS CLUB PRIEKŠROCĪBAS
Papildus Kluba biedriem katru mēnesi tiek piedāvātas īpašas kampaņas. Aktuālās kampaņas www.casino.fenikss.lv
VI NAUDAS LĪDZEKĻU GLABĀŠANA UN PĀRVIETOŠANA
CLUB F lojalitātes karte pilda virtuālā maka funkciju, kurā klients var uzglabāt savus spēlei atvēlētos naudas līdzekļus jeb spēles dalības līdzekļus, un pārvaldīt lojalitātes bonusa punktus.
Spēles dalības līdzekļu iemaksa CLUB F kontā:
Klients var iemaksāt spēlei paredzētos līdzekļus savā CLUB F kontā:
- Ar skaidru naudu spēļu zāles kasē;
- Ar bezskaidru naudu (POS) spēļu zāles kasē;
- Ar skaidru naudu spēļu iekārtā.
Darījumi no 2000 EUR tiek fiksēti atskaitē par augsta riska klientu darījumiem un darījumiem no 2000 EUR.
Spēles dalības līdzekļu glabāšana:
Spēles dalības līdzekļi tiek uzglabāti bez termiņa;
Spēles dalības līdzekļu atlikumam nav ierobežojuma.
Spēles dalības līdzekļu pārvietošana no CLUB F konta uz spēļu iekārtu:
Klients var pārvietot spēles līdzekļus no CLUB F konta uz spēļu iekārtu:
- Veicot izvēlni uz spēļu iekārtas displeja (ekrāna) un izvēloties summu: 1 EUR, 10 EUR, 50 EUR vai VISS (pilnā apmērā visus virtuālā makā esošos līdzekļus);
- Spēles līdzekļu pārvietošana uz vairākām iekārtām ar iepriekš noteiktajiem limitiem;
- Pārvietojot spēles līdzekļus no CLUB F konta uz spēļu iekārtām, pirmie tiks pārvietoti promo līdzekļi – spēles dalības līdzekļi, kuri tiek piešķirti lojalitātes kampaņu ietvaros un apmainītie lojalitātes punkti. Tikai pēc tam tiks pārvietoti klienta spēlei atvēlētie līdzekļi.
Spēles dalības līdzekļu noņemšana no CLUB F konta:
Saņemot spēles biļeti, kas ir derīga 7 dienas no izdrukas brīža;
Skaidrā naudā līdz 3000 EUR spēļu zāles kasē var saņemt bez akta aizpildīšanas;
Laimesta izmaksa virs 3000 EUR tiek veikta tikai pēc laimesta autentiskuma un izmaksātā laimesta kopsummas pārbaudes saskaņā ar Laimestu izmaksas procedūru un akta par fiziskai personai izmaksātā azartspēļu laimesta aizpildīšanas un iedzīvotāju ienākuma nodokļa ieturēšanas;
Skaidru naudu no klienta virtuālā maka var noņemt tikai pie kases ar CLUB F karti, pēc tam, kad darbinieks ir pārliecinājies par kartes piederību personai pēc attēla sistēmā vai uzrādīta personu apliecinoša dokumenta.
Spēles kredīta pārvietošanas un uzglabāšanas drošības uzstādījumi:
Ja tiek uzspiesta poga “COLLECT”, klienta spēles kredīts pārskaitās uz klienta virtuālo maku.
Ja klients ir atstājis spēles kredītu un atgājis no spēļu iekārtas, pēc 15-45 sekundēm spēles kredīts automātiski pārskaitās uz klienta virtuālo maku.
Ja spēļu iekārtu vēlas izmantot nākamais klients, bet iekārtā ir palicis iepriekšējā klienta spēles kredīts, pieliekot klienta karti, kredīts pāriet uz tā klienta virtuālo maku, kurš bija atstājis savu spēles kredītu.
VII CITI NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
Fenikss ir tiesības grozīt CLUB F kartes lietošanas noteikumus, paziņojot par to Kluba biedriem vismaz 1 (vienu) mēnesi iepriekš, nosūtot informāciju par izmaiņām e-pastā un izvietojot CLUB F kartes lietošanas noteikumu atjaunoto redakciju interneta vietnē www.casino.fenikss.lv. Kluba biedram ir tiesības anulēt CLUB F karti, iesniedzot rakstisku iesniegumu, ja Kluba biedrs nepiekrīt noteikumu grozījumiem. Ja Kluba biedrs neiesniedz iesniegumu par CLUB F kartes anulēšanu līdz laikam, kad noteikumu grozījumi stājas spēkā, ir uzskatāms, ka viņš piekrīt grozījumiem.
Šiem Fenikss CLUB F kartes lietošanas noteikumiem ir piemērojami Latvijas Republikas tiesību akti. Visi strīdi, kas izriet no šiem CLUB F kartes lietošanas noteikumiem, ir risināmi sarunu ceļā; ja puses nevar panākt savstarpēju vienošanos, strīdu nodod izskatīšanai piekritīgajā Latvijas Republikas tiesā.
VIII INFORMĀCIJA PAR PERSONAS DATU APSTRĀDI
Kluba biedru personas dati tiek apstrādāti šādiem mērķiem:
- lai nodrošinātu klienta dalību lojalitātes programmā;
- mārketinga vajadzībām;
- statistikas vajadzībām;
- klientu servisa uzlabošanas vajadzībām.
Apstrādāto personas datu (kategorijas): vārds, uzvārds, dzimšanas datums, tālruņa numurs, e-pasta adrese.
Kluba biedram ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu doto piekrišanu personas datu apstrādei, nosūtot iesniegumu uz e-pastu: dpo@alfor.lv .
Personas dati tiks glabāti NOVOVISION programmas sistēmā tik ilgi, kamēr piedalāties klientu lojalitātes programmā.
Personas dati drošības nolūkos tiek glabāti ne ilgāk kā noteikts normatīvajos aktos.
Personas dati statistikas un klientu servisa uzlabošanas nolūkos tiks glabāti tik ilgi, cik tas būs vajadzīgs, lai mēs varētu ievērot savas leģitīmās intereses.
Personas dati tiešā mārketinga nolūkos tiks apstrādāti, līdz Jūsu piekrišanas atsaukšanai tiešā mārketinga informācijas saņemšanai.
Ja nepieciešams veikt izmaiņas personas datos vai vēlaties atsaukt savu doto piekrišanu datu apstrādei, lūdzu, vērsieties pie Fenikss spēļu zāles klientu apkalpošanas speciālista vai sazinieties ar datu aizsardzības speciālistu, nosūtot attiecīgu paziņojumu uz e–pastu: dpo@alfor.lv .
Sīkāka informācija par datu apstrādi pieejama Fenikss tīmekļa vietnē www.fenikss.lv sadaļā Privātuma politika.
Personas datu apstrādātāja kontaktinformācija saziņai:
SIA “ALFOR”, reģistrācijas Nr. 40003512913, juridiskā adrese Plieņciema iela 12, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, tālrunis 67301000, e-pasts: alfor@alfor.lv.
Personas datu aizsardzības speciālista e-pasts: dpo@alfor.lv .